برگزاری رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 04 خرداد 1405 - 12:38
رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان اشغالی رزمایش نظامی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری یک رزمایش نظامی در جولان اشغالی خبر داد. قرار است این رزمایش از صبح امروز دوشنبه در شمال بلندی های جولانی اشغالی برگزار شود.

بلندی‌های جولان، منطقه‌ای راهبردی است که رژیم اسرائیل از سال 1967 آن را اشغال و بعدا ضمیمه خود کرده است.

بیشتر بخوانید

 

ارتش اسرائیل به دلیل هم‌مرز بودن این منطقه با سوریه و تنش‌های مستمر در جبهه شمالی، به‌طور دوره‌ای مانورهایی را در این منطقه برگزار می‌کند. هدف از این رزمایش‌ها، طبق اعلام رسمی ارتش، حفظ آمادگی رزمی  برای مقابله با آنچه «تهدیدات احتمالی در مرزهای شمالی خوانده می‌شود» عنوان شده است. 

انتهای پیام/

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.