ترامپ: توافق من در مقایسه با توافق اوباما خیلی بهتر است!/ من معامله بد نمی‌کنم

فرارو دوشنبه 04 خرداد 1405 - 02:15
برخلاف کسانی که قبل از من بودند و باید سال‌ها پیش این مشکل را حل می‌کردند، من توافق‌های بد نمی‌کنم!

اگر من با ایران توافقی انجام دهم، توافقی خوب و مناسب خواهد بود، نه مانند توافقی که اوباما انجام داد و به ایران مقادیر زیادی پول نقد و مسیری روشن و باز به سوی سلاح هسته‌ای داد.

توافق ما دقیقاً برعکس است، اما هیچ کس آن را ندیده یا نمی‌داند چیست. هنوز حتی به طور کامل مذاکره نشده است. بنابراین به بازندگان گوش ندهید که از چیزی که هیچ چیز در مورد آن نمی‌دانند انتقاد می‌کنند.

برخلاف کسانی که قبل از من بودند و باید سال‌ها پیش این مشکل را حل می‌کردند، من توافق‌های بد نمی‌کنم!

photo_2026-05-24_21-53-24

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.