حمایت انگلیس از مذاکرات ایران و آمریکا

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 20:28
وزیر خارجه انگلستان با انتشار پیامی در شبکه ایکس از مذاکرات میان ایران و آمریکا حمایت کرد.

ایووت کوپر، وزیر امورخارجه انگلستان با بازنشر پیام کی استارمر، نخست وزیر این کشور در شبکه ایکس نوشت: «پیشرفت مهم و دلگرم کننده، ما به حمایت از این مذاکرات ادامه خواهیم داد.اولویت، بازگشایی کامل تنگه هرمز و توافقی پایدار است که تضمین کند ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند.»

در پیام نخست وزیر انگلستان نیز آمده است: «من از پیشرفت به‌سوی توافق بین آمریکا و ایران استقبال می‌کنم.ما باید توافقی را ببینیم که به درگیری پایان دهد و تنگه هرمز را بازگشایی کند، با شرایط بی‌قیدوشرط و بدون محدودیت.»

اایوت کوپر

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.