کوشکی: چرا نباید مردم ایران از تصمیماتی که درباره آنها گرفته شده مطلع باشند؟

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 14:05
محمدصادق کوشکی از هیئت مذاکره کننده ایران به دلیل اعلام نکردن مفاد مذاکرات ایران و آمریکا انتقاد کرد و افزود: مفاد مذاکره و توافق صورت گرفته نمی تواند محرمانه باشد چون دشمنان ملت ایران از آن اطلاع کامل دارند!! وقتی دشمن همه چیز را می داند چرا نباید مردم ایران از تصمیماتی که درباره حق و حقوق آنها گرفته شده مطلع باشند؟؟

محمد صادق کوشکی در یادداشتی تحت عنوان «چرا مخفی می کنند؟» نوشت: «مذاکره کنندگان ایرانی با آمریکا مذاکره می کنند و آمریکا هم جزئیات مذاکره را بلافاصله به اسرائیل اطلاع می دهد! یعنی دشمنان خطرناک ملت ایران در جریان همه موارد مذاکرات و امتیازات مبادله شده هستند!

اما ملت ایران حق ندارد از مفاد مذاکرات و تصمیماتی که چند نفر مذاکره کننده برای ملتی ۹۰ میلیون نفری گرفته اند اطلاع پیدا کند! چون مذاکره کنندگان ایرانی، مردم را نامحرم می دانند!

مفاد مذاکره و توافق صورت گرفته نمی تواند محرمانه باشد چون دشمنان ملت ایران از آن اطلاع کامل دارند!! وقتی دشمن همه چیز را می داند چرا نباید مردم ایران(که مذاکرات به سرنوشت آنها مربوط است)از تصمیماتی که درباره حق و حقوق آنها گرفته شده مطلع باشند؟؟

علت واضح است! چون هیات مذاکره کننده ایرانی از واکنش ملت ایران به نتیجه مذاکرات و توافقات انجام شده هراس دارد! اگر توافق به نفع مردم و پیروزمندانه بود حتما آن را به سرعت منتشر می کردند اما وقتی در سکوت کامل مذاکره می کنند و امتیاز می دهند، حرفی برای گفتن باقی نمی ماند!»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.