روبیو از سفر مقامات پاکستانی به ایران خبر داد

فرارو پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 19:33
وزیر خارجه آمریکا سفر مقامات پاکستانی به ایران را نشانه‌ای مثبت از پیشرفت مذاکرات تلقی کرد.

مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در اظهاراتی تازه درباره ایران گفت که مقامات پاکستانی امروز به تهران سفر خواهند کرد و این موضوع را یکی از نشانه‌های مثبت در روند تحولات دیپلماتیک ارزیابی کرد. 

به گزارش فرارو، او با اشاره به وضعیت کلی گفت‌وگوها میان ایران و طرف‌های درگیر تأکید کرد که در این روند نشانه‌هایی از پیشرفت دیده می‌شود، اما همچنان شرایط پیچیده است و باید دید آیا مسیر گفت‌وگوها به نتیجه مشخصی می‌رسد یا خیر. 

روبیو همچنین تصریح کرد که دولت آمریکا تحولات مربوط به ایران را از نزدیک دنبال می‌کند و در حال بررسی گزینه‌های مختلف در قبال این پرونده است. 

او در ادامه افزود که در فضای فعلی، هم نشانه‌های امیدوارکننده وجود دارد و هم چالش‌هایی که می‌تواند بر روند آینده تأثیر بگذارد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.