پشت پرده تبرئه دوومیدانی‌کاران در کره‌جنوبی

خبرآنلاین سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 14:02
نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: ما قبلا هم این خبر را اعلام کرده بودیم که دو ملی‌پوش دوومیدانی در کره‌جنوبی تبرئه شدند و دو نفر دیگر در بازداشت بسر می‌برند و در دادگاه تجدید نظر تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دهم خرداد ماه سال ۱۴۰۴ بود که دوومیدانی‌کاران ایران به اتهام مسائل اخلاقی در کره جنوبی بازداشت شدند و این موضوع سروصدای زیادی به پا کرد و با توجه به اخباری که از قبل عنوان شده بود دو تن از دوومیدانی‌کاران در بازداشت بسر می برند و دو تن دیگر بنا به صلاحدید مراجع قضایی این کشور در کره ماندند.

هاشم صیامی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره تبرئه دوومیدانی‌کاران، اظهار داشت: ما قبلا هم این خبر را اعلام کرده بودیم که دو نفر تبرئه شدند و دو نفر دیگر در بازداشت بسر می‌برند و در دادگاه تجدید نظر تعیین تکلیف می‌شوند.

نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: وضعیت هنوز تغییری نکرده و این موضوع که دادگاه دوومیدانی‌کاران چه زمانی برگزار خواهد شد، مشخص نیست. تصمیم با کره‌جنوبی هست و به امید خدا آنها آزاد خواهند شد و به ایران باز می‌گردند.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.