پایان «عشق در انفرادی» به کارگردانی مسعود کیمیایی

رکنا پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 10:16
رکنا: فیلمبرداری جدیدترین اثر مسعود کیمیایی به نام «عشق در انفرادی» به پایان رسید.
پایان «عشق در انفرادی» به کارگردانی مسعود کیمیایی

به گزارش رکنا، فیلمبرداری «عشق در انفرادی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی سال گذشته آغاز و حدود ۴۰ درصد فیلمبرداری آن انجام شد. با حمله امریکا و اسرائیل به ایران و آغاز جنگ، پروژه نیمه‌کاره ماند تا اول اردیبهشت‌ که فیلمبرداری از سر گرفته شد.

فیلمبرداری این پروژه به تازگی به پایان رسیده و به زودی مراحل پست‌پروداکشن و تدوین آن آغاز خواهد شد.

در این فیلم که یک قصه معاصر و به روز دارد، سارا بهرامی، حسن پورشیرازی، پولاد کیمیایی، حامد کمیلی و نرگس محمدی بازی می‌کنند.

«عشق در انفرادی» سی‌ویکمین فیلم مسعود کیمیایی است که ۶ سال پس از «خائن‌کشی» ساخته می‌شود.

مسعود کیمیایی، آغازگر موج نوی سینمای ایران، پس از نزدیک به شصت سال، همچنان حضور موثری در عرصه فیلمسازی دارد و همیشه ساخت فیلم تازه اش، توجهات بسیاری را جلب می کند. او در تازه ترین اثرش با برخی بازیگرانی همکاری کرده که برای اولین بار است در فیلمی از این کارگردان شاخص حضور می یابند.

طبق شنیده ها، فیلم جدید مسعود کیمیایی دارای قصه ای جذاب و به روز است و مثل همیشه دارای رگه های اجتماعی قابل اعتنایی است.

عکس: رامتین جهانبانی

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.