پیتر جکسون، نخل طلای افتخاری کن را دریافت کرد

عصر ایران چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 13:01
پیتر جکسون، کارگردان نیوزیلندی، در مراسم افتتاحیه هفتادونهمین جشنواره فیلم کن نخل طلای افتخاری دریافت کرد.

پیتر جکسون، کارگردان «ارباب حلقه‌ها»، در شب افتتاحیه جشنواره فیلم کن نخل طلای افتخاری را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، پیتر جکسون، کارگردان نیوزیلندی، در مراسم افتتاحیه هفتادونهمین جشنواره فیلم کن نخل طلای افتخاری از دست الایجاه وود (بازیگر نقش فرودو در ارباب حلقه‌ها) دریافت کرد.

جکسون در سخنرانی خود از روزهای اولیه ساخت فیلم اولش «طعم بد» و ریسک نمایش ۲۰ دقیقه از «ارباب حلقه‌ها» در کن گفت که باعث تغییر نگاه منتقدان شد.

فیلم افتتاحیه جشنواره امسال کن «ونوس الکتریکی» به کارگردانی پیر سالوادوری است. در این مراسم چهره‌هایی چون دمی مور، کلویی ژائو و بونگ جون-هو نیز حضور داشتند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.