بگومگوی خبرنگاران و سخنگوی دولت بر سر اینترنت پرو

فرارو سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 11:44
سخنگوی دولت گفت: نگاه دولت بر مخالفت با هرگونه تبعیض است و برخورداری از اینترنت را حق همه مردم می‌داند.

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در جریان نشست خبری هفتگی به پرسش‌های نمایندگان رسانه‌ها درباره راه‌اندازی اینترنت پرو و مخالفت دولت با آن پاسخ داد.

مهاجرانی گفت: نگاه دولت بر مخالفت با هرگونه تبعیض است و برخورداری از اینترنت را حق همه مردم می‌داند. رئیس‌جمهوری پیگیر حقوق مردم است. هدف اینترنت پرو این بود که کسب‌وکارها دسترسی به اینترنت داشته باشند و بعد از برگشتن وضعیت به حالت عادی، این موضوع نیز برطرف می‌شود. 

وی یادآور شد: هرجا تخلفاتی در این زمینه صورت بگیرد، نهادهای ناظر هستند و این موضوع را پیگیری می‌کنند. 

مهاجرانی افزود: پس از دور شدن سایه جنگ از کشور، وضعیت به حالت عادی بازمی‌گردد. اینترنت پرو برای کسب‌وکارهاست و وضعیت فعلی هم موقتی است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.