شیوع ویروس جدید در کشتی تفریحی در کارائیب با ابتلای ۱۱۵ نفر

عصر ایران دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 17:16
روزنامه «لو پاریزین» به نقل از «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها» آمریکا (CDC) گزارش داد: در این سفر دریایی، ۱۰۲ مسافر و ۱۳ نفر از خدمه کشتی آلوده شده‌اند. تمامی مبتلایان علائم گوارشی از جمله اسهال و استفراغ داشته‌اند.
شیوع ویروس جدید گوارشی ۱۱۵ نفر را در یک کشتی کروز در دریای کارائیب مبتلا کرده است.
 
به گزارش ایسنا،  روزنامه «لو پاریزین» به نقل از «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها» آمریکا (CDC) گزارش داد: در این سفر دریایی، ۱۰۲ مسافر و ۱۳ نفر از خدمه کشتی آلوده شده‌اند. تمامی مبتلایان علائم گوارشی از جمله اسهال و استفراغ داشته‌اند.
 
شرکت «پرنسس کروزز» اعلام کرد که پروتکل‌های بهداشتی در کشتی تشدید شده، بخش‌های آلوده ضدعفونی شده و برای افراد بیمار اقدامات جداسازی در نظر گرفته شده است.
 
در ماه مارس نیز مورد مشابهی در یکی دیگر از کشتی‌های همین شرکت و بیماری بیش از ۱۵۰ نفر اعلام شده بود

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.