رایزنی مقامات پاکستان وآمریکا درباره دستیابی به صلح میان تهران-واشنگتن

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 16:41
وزارت خارجه پاکستان در بیانیه ای از رایزنی وزیر امور خارجه این کشور با کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک مرتبط با دستیابی به صلح (میان تهران و واشنگتن) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، وزارت امور خارجه پاکستان امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه در دیدار با کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد، بر نقش پاکستان در تسهیل تماس ها میان واشنگتن و تهران تأکید کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه پاکستان در این خصوص آمده است: وزیر امور خارجه در دیدار با ناتالی ای. بیکر کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد، ابراز امیدواری کرد که تلاش‌ های دیپلماتیک مرتبط با دستیابی به صلح (میان تهران و واشنگتن) کمک کند.

اسلام آباد اضافه کرد: وزیر امور خارجه پاکستان بر نقش خود در تسهیل ارتباط بین آمریکا و ایران تأکید کرده و ابراز امیدواری کرد که تلاش‌ های دیپلماتیک مداوم بتواند به صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن کمک کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.