برنامه‌های دهه ولایت و گرامیداشت شهدای خدمت در میادین شهرهای تهران

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 15:03
تهران-ئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران می‌گوید برنامه‌های دهه امامت و ولایت و همچنین مراسم گرامیداشت شهدای خدمت، با محوریت میادین اصلی شهرها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی، ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های مناسبت‌های پیش‌رو گفت: مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت، روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت با شعار «شهید خدمت، جان‌فدای ایران» در میادین شهرها برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، میادین و فضاهای عمومی به عنوان کانون اصلی برنامه‌های مردمی در نظر گرفته شده‌اند. در این مراسم‌ها، علاوه بر سخنرانی و برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی محیطی و نمایش تصاویر شهدای خدمت نیز انجام می‌شود.

محمودی با اشاره به آغاز دهه امامت و ولایت (از عید قربان تا عید غدیر) تأکید کرد که مجموعه‌های فرهنگی، هیئت‌های مذهبی، مساجد و دستگاه‌های مختلف باید از همه ظرفیت‌های خود برای برگزاری باشکوه این ایام استفاده کنند.

به گفته او، امسال عید غدیر با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تقارن یافته است و این فرصت مناسبی برای تبیین پیوند میان فرهنگ غدیر، ولایت و انقلاب اسلامی است. ویژه‌برنامه‌های عید غدیر در عصر و شامگاه ۱۴ خرداد در میادین اصلی شهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین به سالگرد قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: راهپیمایی مردمی و تجمعات ویژه در مناطقی که شهدای این قیام را تقدیم کرده‌اند، برگزار خواهد شد.

محمودی در پایان تأکید کرد: هرچه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با محوریت مردم و در فضای عمومی شهرها برگزار شود، تأثیر بیشتری در تبیین ارزش‌های دینی و انقلابی خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.