نوه جان اف‌کندی: آمریکا جنگ با ایران را باخته است

فرارو دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 10:52
«جک شلاسبرگ» نامزد نمایندگی کنگره و نوه «جان اف کندی» رئیس‌جمهوری ترور شده آمریکا در اظهاراتی گفت که ایالات متحده جنگ با ایران را باخته است.

نوه جان اف کندی، نامزد کنگره از منهتن، با حمایت از تحریم فروش تسلیحات به اسرائیل گفت که ایالات متحده در حال حاضر جنگ در ایران را باخته است.

به گزارش ایرنا، روزنامه نیویورک پست در گزارشی نوشت: جک شلاسبرگ در جریان یک نشست نامزدهای انتخابات کنگره گفت که از قطعنامه‌های ارائه شده توسط برنی سندرز سناتور مستقل برای جلوگیری از فروش ۴۴۰ میلیون دلار بمب و تجهیزات نظامی به رژیم اسرائیل حمایت می‌کند.

درحالیکه ۴۰ سناتور دموکرات به ممنوعیت فروش تجهیزات رای دادند، هفت دموکرات از جمله سناتور چاک شومر و کریستن گیلیبرند به دلیل همراهی با جمهوری خواهان سبب شکست آن شدند.

شلاسبرگ که در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها برای حوزه انتخابیه دوازدهم مجلس نمایندگان شرکت می‌کند، گفت: من با ۸۵ درصد دموکرات‌ها برای توقف اختصاص این بودجه برای اسرائیل رای دادم.

وی افزود که موضع او به مخالفتش با جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران مرتبط است، جنگی که به گفته وی امنیت آمریکایی‌ها یا اسرائیلی‌ها را افزایش نمی‌دهد.

شلاسبرگ خاطرنشان کرد: مخالفت با این جنگ به معنای مخالفت با تمام بودجه‌ای است که صرف این جنگ می شود.

وی ادامه داد: من نمی‌توانم بفهمم که چگونه ما به تامین مالی این جنگی که اساسا در خاورمیانه باخته‌ایم، ادامه می‌دهیم.

نینا شوالبی دیگر نامزد انتخابات نیز با حمایت از تحریم فروش تسلیحات به اسرائیل گفت: ویرانی در غزه غیرقابل قبول است. من از اینکه آمریکا از آن حمایت کرده، شرمنده‌ام.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.