رادیو رژیم صهیونیستی: اسرائیل به بن‌بست رسیده است

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 10:15
رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به تحولات منطقه‌ای به ویژه در خصوص جنگ ایران اعلام کرد که اسرائیل در تمامی جبهه‌ها در بن‌بست قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رادیو رسمی رژیم صهیونیستی با اشاره به تازه‌ترین تحولات در جنگ ایران اعلام کرد که ایران از پروژه هسته‌ای خود دست نمی‌کشد و از تحویل ذخایر اورانیوم غنی‌شده خودداری می‌کند.

این گزارش با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در تمامی جبهه‌ها در بن‌بست قرار گرفته است، مدعی شد که تل‌آویو چاره‌ای جز بازگشت به جنگ یا پذیرش توافقی که آمریکا منعقد می‌کند، ندارد.

گزارش این منبع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این توافق خواسته‌های تل آویو را که به خاطر آن وارد این جنگ شده بود تا تهدید وجودی علیه خود را از بین ببرد، برآورده نخواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.