نحوه فعالیت واحدهای قضایی و اداری سراسر کشور از ۱۹ اردیبهشت

مشرق نیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 23:34
معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد: نحوه فعالیت واحدهای قضایی و اداری استان تهران از روز شنبه نوزدهم اردیبهشت با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان است.

به گزارش مشرق، اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه بشرح زیر است:

" پیرو مصوبه ابلاغی تعیین ساعت کاری ادارات هیئت وزیران مورخ ۱۴۰۳/۰۹/۲۵، نحوه فعالیت واحدهای قضایی و اداری استان تهران از روز شنبه نوزدهم اردیبهشت با حضور صد درصدی کارکنان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ است.

در سایر استان‌ها نیز با رعایت موارد فوق تمهیدات لازم با هماهنگی تصمیمات مقامات استانی اتخاذ شود."

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.