زلزله ۴.۱ ریشتری افزر فارس خسارتی نداشت

تابناک چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای با بزرگای ۴.۱ ریشتر در حوالی شهر افزر از توابع استان فارس ثبت شد.

به گزارش تابناک؛ سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای با بزرگای ۴.۱ ریشتر در حوالی شهر افزر از توابع استان فارس ثبت شد.

بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مدیریت بحران؛ پس از وقوع این زلزله، تیم‌های کارشناسی و ارزیاب خسرات در محل مستقر شدند تا وضعیت زیرساخت‌ها و املاک را بررسی کنند.

بررسی‌های اولیه و ارزیابی‌های میدانی نشان می‌دهد که این زمین‌لرزه با وجود ثبت شدن توسط ایستگاه‌های لرزه‌نگاری، هیچ‌گونه خسارت جانی یا مالی در پی نداشته است. ساکنان منطقه معمولاً لرزش این زلزله را احساس کرده‌اند، اما تاکنون گزارشی از شکستگی ساختمان‌ها یا آسیب به تأسیسات عمومی ویرانه‌ها مخابره نشده است.

سازمان مدیریت بحران اعلام کرده که پایش وضعیت لرزه‌ای منطقه همچنان ادامه دارد و در صورت بروز هرگونه رویداد ثانویه یا نیاز به اقدامات اضطراری، اطلاعات تکمیلی به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.