شمش‌های طلا و نقره قاچاق لو رفت

مشرق نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور با اعلام خبر کشف محموله‌های جدید قاچاق می‌گوید که برخورد با جرایم و مفاسد اقتصادی در دستور کار کارآگاهان است.

به گزارش مشرق، کارآگاهان عملیات ویژه از دو باب مغازه در تهران ۶۵۳ عدد شمش یک کیلویی نقره قاچاق ،۸۵ کیلوگرم نقره آب شده و دو عدد شمش یک کیلویی طلای قاچاق و تعداد ۱۸۴۲۵ انواع دلار قاچاق به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان را کشف کردند؛ این خبر را رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار حسین رحیمی می‌گوید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا می‌گوید که با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و بهره گیری از اخبار و اطلاعات مردم تعداد ۵۳۲ راس دام سبک و سنگین و بیش از ۳۲۰۰ تن انواع نهاده دامی قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در استان های خراسان رضوی و کردستان کشف شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.