مترو و اتوبوس در تهران تا چه تاریخی رایگان است؟

تابناک چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
با تصویب شورای شهر تهران استفاده از مترو و اتوبوس تا یک هفته دیگر (تا ۲۲ اردیبهشت) رایگان شد.

مترو و اتوبوس تا چه تاریخی رایگان است؟

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران وضعیت تمدید رایگان بودن یا پرداخت هزینه بلیت حمل و نقل عمومی شهر تهران (مترو و اتوبوس) بررسی و مصوب شد که به مدت یک هفته دیگر (تا ۲۲ اردیبهشت ماه) رایگان بودن مترو و اتوبوس در شهر تهران تمدید شود.

پس از پایان این مدت زمان مجددا وضعیت بلیت حمل و نقل عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.

گفتنی است، در پی جنگ رمضان، با تصویب شورای شهر تهران استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس و مترو) از ۹ اسفند رایگان شد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.