واکنش بقائی به حذف تیک آبی از صفحه ایکسش

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:53
بقائی نوشت: حذف تیک آبی از ایکس، در ادامه الگوی سانسور و راهزنی دیجیتال با هدف سرکوب حقیقت درباره جنگ غیرقانونی آمریکا علیه مردم ایران است.

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حذف تیک آبی از صفحه ایکسش نوشت:  «شبکه اجتماعی ایکس، بعد از حذف تیک آبی (نشان تایید) از حساب‌های وزارت امور خارجه و وزیر امور خارجه، اکنون تیک آبی حساب سخنگوی وزارت امور خارجه را نیز حذف کرده است.»

او افزود: «این اقدام خودسرانه و بی‌دلیل، در ادامه الگوی سانسور و راهزنی دیجیتال با هدف سرکوب حقیقت درباره جنگ غیرقانونی آمریکا علیه مردم ایران است.»

بقایی

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.