تماس تلفنی نتانیاهو با رئیس امارات

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:51
خبرگزاری امارات از رایزنی تلفنی رئیس امارات و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری امارات اعلام کرد که محمد بن زاید آل نهیان رئیس این کشور یک تماس تلفنی از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دریافت کرده است.

در این گفتگوی تلفنی در خصوص تحولات منطقه و واکنش قاطع ایران به تجاوزات خصمانه در تنگه هرمز رایزنی شده است.

لازم به ذکر است کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که امارات دیگر سعی در پنهان کردن ماهیت رابطه خود با تل آویو ندارد، زیرا اکنون آشکارا به سمت تعمیق اتحاد خود حرکت می‌کند.

این گزارش افزود که امارات امروزه به نزدیکترین شریک عرب رژیم تبدیل شده است.

درهمین ارتباط، فایننشال تایمز پیش فاش کرد که تل آویو سیستم‌های تسلیحاتی پیشرفته‌ را برای کمک به مقابله با موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به امارات فرستاده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.