تبعات جنگ علیه ایران؛ تاخیر آمریکا در تحویل تسلیحات به نروژ

خبرگزاری مهر سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:36
یک روزنامه نروژی اعلام کرد آمریکا، اسلو را از احتمال تأخیر در تحویل تسلیحات مطلع کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تارنمای آفتن‌پوستن به نقل از سخنگوی وزارت دفاع نروژ نوشت: آمریکا به اسلو اطلاع داده است که ممکن است تأخیرهایی در تحویل برنامه‌ریزی‌شده تسلیحات رخ دهد.

سخنگوی وزارت دفاع نروژ افزود که اسلو همچنان در این زمینه با آمریکا در حال گفتگو است.

تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران موجب کاهش ذخایر تسلیحاتی آنها شد.

پیشتر، اندیشکده راهبردی «مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی» (CSIS) در گزارشی هشدار داده بود که مصرف مهمات کلیدی آمریکا در جنگ ایران چنان شدید بوده که ذخایر کنونی برای یک درگیری احتمالی با چین «حادتر از همیشه» ناکافی است و بازسازی توان موشکی واشنگتن «چهار تا ۶ سال» زمان خواهد برد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.