گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و آلمان

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:33
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و یوهان واده فول وزیر امور خارجه آلمان، درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌و‌گو کردند.

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و آلمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آقایان سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و یوهان واده فول وزیر امور خارجه آلمان، عصر امروز در یک تماس تلفنی درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌ و‌گو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن تشریح آخرین مواضع، دیدگاه‌ها و ابتکارات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران، همتای آلمانی خود را در جریان تلاش‌های فعال تهران برای پایان‌بخشی به جنگ تحمیلی از سوی ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران قرار داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.