کابوس جدید ترامپ در خاورمیانه!

افکار نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 10:58
منابع آمریکایی از نگرانی این کشور از تشدید اختلاف بین عربستان و امارات پس از جنگ علیه ایران خبر دادند.

 نشریه «اکسیوس» به نقل از منابع آمریکایی و منطقه‌ای گزارش داد: دولت ترامپ در درک جدیت اختلاف بین امارات و عربستان سعودی کُند عمل کرد و با تشدید آن، رویکرد عدم مداخله را برگزید.

 به گفته این منابع، در آغاز بحران، مارکو روبیو، وزیر امور خارجه به ریاض و ابوظبی اطلاع داد که ایالات متحده از هیچ طرفی جانبداری نخواهد کرد.

این منابع تاکید کردند: مقامات ارشد به شدت نگرانند که دو متحد عرب کلیدی واشنگتن در حالی از این جنگ خارج شوند که بیش از هر زمان دیگری نسبت به یکدیگر رویکرد خصمانه داشته باشند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.