آموزش‌وپرورش: مدارس دولتی رایگان می‌مانند

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 08:10
وزیر آموزش‌وپرورش شب گذشته از طرح هیئت امنایی شدن مدارس کشور خبر داد و حالا آموزش‌وپرورش می‌گوید در این طرح فقط نحوه اداره مدرسه تغییر می‌کند.

«قرار نیست در طرح هیئت امنایی شدن، مدارس دولتی، پولی شود یا شهریه گرفته شود»؛ این را رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش حسین صادقی به خبرنگار فارس می‌گوید. این در حالی است که در حال حاضر مدارس هیئت امنایی در کشور وجود دارد که از خانواده‌ها در ازای فعالیت‌های فوق برنامه، هزینه می‌گیرد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ شب گذشته علیرضا کاظمی، وزیر آموزش‌وپررش، اعلام کرد که در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید تعامل خانواده‌های دانش‌آموزان در اداره‌ مدارس بیش از پیش فراهم شود، طرح هیئت امنایی شدن تمام دارس کشور حتی عشایری و روستایی در دست بررسی است.

به گفته صادقی، این طرح با مدارس هیئت امنایی فعلی متفاوت است و قرار است از معلمان، اولیا، صاحب نظران و کسانی که می‌توانند برای ارتقای تعلیم و تربیت کمک کنند، در این هیئت امنا دعوت شود و شیوه اداره مدارس متفاوت خواهد شد.

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.