یک‌طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:06
جانشین پلیس راه فراجا گفت: از ساعت ۱۷، آزادراه تهران–شمال برای مسیر جنوب به شمال یک طرفه شد.

جاده چالوس یک طرفه شد؛آزادراه تهران شمال هم می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سرهنگ سیاوش محبی، جانشین پلیس راه فراجا، با اشاره به افزایش حجم ترافیک در محور‌های شمالی کشور گفت: به منظور مدیریت بار ترافیکی و تسهیل در بازگشت مسافران، محدودیت‌هایی در محور‌های پرتردد اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، از ساعت ۱۷:۰۰ امروز  تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر (جنوب به شمال آزادراه تهران–شمال) ممنوع شد. همچنین از ساعت ۱۹:۰۰، مسیر شمال به جنوب جاده چالوس به صورت یک‌طرفه مدیریت می‌شود تا روند تخلیه بار ترافیکی با سرعت بیشتری انجام گیرد.

سرهنگ محبی با اشاره به وضعیت سایر محور‌های مواصلاتی گفت: در محور هراز نیز در مسیر شمال به جنوب، ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده و احتمال اعمال محدودیت‌های مقطعی وجود دارد که در صورت لزوم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: در محور‌های فیروزکوه و قزوین–رشت نیز ترافیک به صورت نیمه‌سنگین جریان دارد و در ورودی‌های منتهی به استان تهران، بار ترافیکی پرحجم و قابل توجهی مشاهده می‌شود.

جانشین پلیس راه فراجا از رانندگان خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و پیش از حرکت از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.