بقائی: کشتار دانش‌آموزان، یک جنایت جنگی سبعانه

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:49
سخنگوی وارت امور خارجه در فضای مجازی نوشت: کشتار دانش‌آموزان و معلمان مینابی، نه «یک اتفاق ناگوار»، بلکه یک جنایت جنگی سبعانه بود.

بقائی: کشتار دانش‌آموزان، یک جنایت جنگی سبعانه بود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه با بازنشر سوال یکی از نمایندگان کنگره آمریکا در جلسه استماع وزیر جنگ این کشور، که در مورد قیمت موشک‌های شلیک‌شده به مدرسه شجره طیبه میناب در ۹ اسفند ۱۴۰۴ پرسیده بود، در شبکه ایکس نوشت: «این سوال نماینده کنگره را باید به این شکل پرسید: وزیر جنگ آمریکا چقدر از پول مالیات‌دهندگان آمریکایی برای کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه و معلمانشان در مدرسه شجره طیبه میناب در روز ۲۸ فوریه هزینه کرده است؟

کاملا روشن است که جنایت مدرسه میناب را نمی‌توان با عنوان «یک اتفاق ناگوار» توصیف کرد؛ حمله به مدرسه میناب، یک جنایت جنگی وحشیانه از پیش طراحی شده بود.

آمران و عاملان این جنایت جنگی باید مواخذه و به دست عدالت سپرده شوند».

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.