وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته دو کشتی باری و چند فروند هواپیمای حامل ۶۵۰۰ تن تجهیزات نظامی آمریکا وارد اراضی اشغالی شده است.
به گزارش ایسنا، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیهای گفت محمولهها حاوی هزاران مهمات از جمله مهمات هوایی و زمینی به همراه کامیونهای نظامی و خودروهای رزمی سبک از نوع JLTV و تجهیزات دیگر هستند.
در این بیانیه آمده است که دو کشتی در بندر حیفا و اسدود پهلو گرفتند و تجهیزات بر روی کامیونها بارگیری و به پایگاههای نظامی مختلف رژیم صهیونیستی در مناطق اراضی اشغالی منتقل شد.
به نوشته تایمز اسرائیل، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی افزود: این محموله بخشی از تجهیزات نظامی آمریکا است که وارد اراضی اشغالی میشود.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.