۲ شهید و ۱۰ زخمی در حمله اسرائیل به لبنان

عصر ایران یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:44
حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک جبشیت نیز چهار شهید برجای گذاشته که دو نفر از آنها کودک و یک نفر زن بوده است.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در حمله اسرائیل به شهرک "النبطیه علیا" در جنوب لبنان، ۲ تن شهید و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت لبنان پنجشنبه شب نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله هوایی به شهرک زبدین در استان النبطیه ۶ شهید برجای گذاشته است.

همچنین طی هفته جاری در حمله هوایی دشمن صهیونیستی به شهرک تول چهار غیرنظامی از جمله سه زن شهید و ۱۳ نفر دیگر از جمله پنج کودک و چهار زن زخمی شده‌اند.

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک جبشیت نیز چهار شهید برجای گذاشته که دو نفر از آنها کودک و یک نفر زن بوده است.

در این حمله ۹ نفر نیز از جمله سه کودک و چهار زن زخمی شده‌اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.