حمله اسرائیل به لبنان ۲ شهید و ۱۰ زخمی برجای گذاشت

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:44
وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در حمله اسرائیل به شهرک "النبطیه علیا" در جنوب لبنان، ۲ تن شهید و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت لبنان پنجشنبه شب نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله هوایی به شهرک زبدین در استان النبطیه ۶ شهید برجای گذاشته است.

بنا به روایت ایرنا، همچنین طی هفته جاری در حمله هوایی دشمن صهیونیستی به شهرک تول چهار غیرنظامی از جمله سه زن شهید و ۱۳ نفر دیگر از جمله پنج کودک و چهار زن زخمی شده‌اند.

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک جبشیت نیز چهار شهید برجای گذاشته که دو نفر از آنها کودک و یک نفر زن بوده است.

در این حمله ۹ نفر نیز از جمله سه کودک و چهار زن زخمی شده‌اند.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه گذشته از تمدید سه هفته‌ای آتش‌بسی که از ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) آغاز شده بود، خبر داد.

این آتش‌بس پس از موج سنگین حملات رژیم صهیونیستی که از ۱۱ اسفندماه گذشته (۲ مارس) آغاز شده بود، برقرار شد؛ حملاتی که در واکنش به عملیات‌های حزب‌الله پس از حمله جنایتکارانه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران در ۹ اسفندماه (۲۸ فوریه) صورت گرفته بود.

با این حال، شواهد میدانی نشان می‌دهد که توافق مذکور همچنان با نقض مکرر از سوی صهیونیست‌ها مواجه است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.