تمام هزینه شهروندان آسیب دیده ساکن در هتل‌ها با شهرداری است

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:43
سخنگوی شهرداری تهران در واکنش به برخی شایعات درباره اخطار تخلیه به شهروندان آسیب دیده ساکن در هتل‌ها گفت: تا مادامی که مشکل منازل آسیب دیدگان برطرف نشده باشد، شهرداری تمام هزینه‌های اسکان این عزیزان را پرداخت می‌کند.

تمام هزینه شهروندان آسیب دیده ساکن در هتل‌ها با شهرداری استبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، عبدالمطهر محمدخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران درخصوص ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر صدور اخطار تخلیه به شهروندان آسیب‌دیده جنگ در هتل‌ها، بیان داشت: همانطور که از قبل نیز بار‌ها اعلام شده، شهرداری تهران تمام قد پای کار عزیزانی که واحد‌های آنها دچار آسیب شده ایستاده است و تا زمان تعمیر یا نوسازی کامل منازلشان تمام هزینه‌کرد‌ها با شهرداری است.
محمدخانی با بیان تا کنون ۶۶۷۷ نفر از شهروندان توسط مجموعه مدیریت شهری تهران در ۴۵ هتل و مجموعه اقامتی اسکان داده شده‌اند، تاکید کرد: تا مادامی که مشکل منازل آسیب دیدگان برطرف نشده باشد، شهرداری تمام هزینه‌های اسکان این عزیزان را پرداخت می‌کند.
سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اگر هر کدام از عزیزانی که منازل‌شان در جنگ اخیر دچار آسیب شده است و چنین تماسی با آنها گرفته شده، می‌توانند با شماره تلفن ۱۸۱۱ تماس بگیرند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.