یک‌يادآوری؛ روزهایی که افسران موساد کف خیابان‌ با «ما» بودند!

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:42
آن‌روزها کانالی تلگرامی مشغول به فعالیت بود که ادعا داشت فراخوان‌های اعتراضی بازاری‌ها را منتشر می‌کند و ضمن صحبت از مسائل اقتصادی ایران و تحلیل آن‌ها، مردم را دعوت به اعتراض (بخوانید اغتشاش) نسبت به گرانی‌ها و بالا رفتن قیمت دلار می‌کرد و از آن‌ها می‌خواست به خیابان‌ها بریزند! 

یک‌يادآوری؛ روزهایی که افسران موساد کف خیابان‌ با «ما» بودند!

به گزارش خبرنگار فرهنگی تابناک، این‌روزها که حدود ۲ ماه از شروع جنگ تحمیلی سوم علیه ایران اسلامی می‌گذرد و مردم ایران با حضور هر شبه خود در خیابان‌های کشور، هم کفتاران یهود بین‌الملل را ناامید کرده‌اند و هم آزادگان جهان را روسپید؛ مرور خاطرات گذشته و سفری کوتاه در زمان بی‌لطف نیست؛ سفر به یکی دو ماه پیش از شروع جنگ!

این‌روزها همچنین مشخص شده گرانی و هزاران مشکل دیگری که مردم ایران با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کردند، از کجا آب می‌خورده و باعث و بانی‌اش چه‌جریانی بوده و حتی درباره ریشه خشکسالی در ایران، عراق و ترکیه هم خبرهای جدیدی می‌شنویم که میزان خباثت و پلیدی دشمن را نشان می‌دهند. اما به‌هرحال، اتفاقاتی که در ۱۷ و ۱۸ دی ماه ۱۴۰۴ شاهدشان بودیم و ابتدا تیتر «اعتراضات به گرانی» روی پیشانی‌شان بود و بعد هم «اعتراض» به «اغتشاش» تغییر کرد، ظاهرا آخرین اقدام عملی دشمن، پیش از ناامیدشدن از فاز اجتماعی و ورود به فاز نظامی بود. به بیان ساده‌تر، دشمن یهودی که تا زمستان ۱۴۰۴ صبر کرد و با تحریم و همه‌گونه فشار اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مردم ایران را در تنگنا گذاشت تا بی‌طاقت شده و دست به شورش بزنند و ناجیان آمریکایی و اسرائیلی خود را صدا بزنند، پس از شکست اغتشاشات زمستان ۱۴۰۴، عنان صبر از کف داد و حمله نظامی خود را آغاز کرد.

اما سفر زمانی ما مربوط به همان‌روزهای اغتشاش باطنی و اعتراض ظاهری به گرانی‌هاست. آن‌روزها کانالی تلگرامی مشغول به فعالیت بود که ادعا داشت فراخوان‌های اعتراضی بازاری‌ها را منتشر می‌کند و ضمن صحبت از مسائل اقتصادی ایران و تحلیل آن‌ها، مردم را دعوت به اعتراض (بخوانید اغتشاش) نسبت به گرانی‌ها و بالا رفتن قیمت دلار می‌کرد و از آن‌ها می‌خواست به خیابان‌ها بریزند! 

نیروهای اطلاعاتی ایران، پس از تحقیق و ریشه‌یابی، به این‌نتیجه‌گیری رسیدند که کانال مورد اشاره که مطالبش به‌ظاهر در داخل ایران منتشر می‌شدند، از درون کمپ مجاهدین خلق (بخوانید منافقین) در آلبانی به‌روز می‌شود. این‌کانال، به‌نوعی لیدر اغتشاش بود و دعوت به آشوب و ناآرامی رسالت اصلی‌اش. بارها و بارها هم اسامی مریم رجوی، مهدی حسنی و بهروز احسانی از سران منافقین را در مطالب خود تکرار کرد. دو نام آخری پس از سال‌ها شرارت و عفو، آخرین شرارت‌های خود را سال ۱۴۰۱ در پرونده ثبت کرده و چندی پیش هم اعدام شدند که امروز به‌عنوان «شهدای»! منافقین خوانده می‌شوند. 

مردم ایران که از گردنه اغتشاشات دی‌ماه ۱۴۰۴ گذر کردند و از گردنه جنگ تحمیلی سوم هم عبور خواهند کرد. اما به یاد دارند روزهایی را که صفحه فارسی موساد در توییتر، مانند شیطان رانده‌شده آن‌ها را دعوت به آشوب‌گری و آتش‌افروزی در خیابان می‌کرد و می‌گفت «ما کف خیابان همراه شما هستیم!» 

اما این‌شب‌ها، خیابان‌های ایران پر از «ما» است؛ نه کفتارها و لاشخورهای موساد!

صادق وفایی

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.