آتش سوزی در ناو شکن آمریکایی

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:40
مقامات آمریکایی در گزارشی اعلام کردند که ناوشکن یواساس هیگینز دچار آتش سوزی شده. این اتفاق باعت قطع برق و از کار افتادن سیستم‌ها شده است

فرارو- به گفته مقامات آمریکایی این هفته آتش‌سوزی بزرگی روی ناوشکن یواساس هیگینز رخ داد که باعث قطع برق و از کار افتادن سیستم‌های رانش شد.

 به گزارش فرارو به نقل از سی بی اس نیوز، این مقامات که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که این حادثه در حالی رخ داد که ناوشکن در حال انجام مأموریت در منطقه تحت مسئولیت فرماندهی هند و اقیانوس آرام آمریکا (ایندوپکام) بود.

در ادامه گزارش آمده: « تا روز چهارشنبه هیچ مصدومیتی گزارش نشده بود.علت آتش‌سوزی و موقعیت دقیق این ناوشکن از کلاس آرلی برک بلافاصله مشخص نیست.» 

یواساس هیگینز در یوکوسوکا، ژاپن، مستقر است و بخشی از ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا محسوب می‌شود. بر اساس داده‌های ردیابی کشتی‌ها، در ماه فوریه در سنگاپور پهلو گرفته بود.

این ناو  یکی از چندین ناوشکنی است که در ماه‌های اخیر دچار آتش‌سوزی شده است. روز ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) آتش‌سوزی روی ناوشکن یواساس زوموالت در حالی که در کشتی‌سازی اینگالز در پاسکاگولا، میسیسیپی پهلو گرفته بود، رخ داد. در آن حادثه سه خدمه مجروح شدند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.