رئیس قوه قضاییه: ملت متحد و ولایتمدار بار دیگر دشمن را تحقیر کرد

الف چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 22:05
رئیس قوه قضاییه با انتشار پیامی نوشت: آحاد ملت ایران در خجسته سالروز ولادت امام رضا(ع)، قیام کرده و بیعت‌شان را با نایب امام زمان(عج)، تجدید کردند؛ احسنت بر این ملت متحد و ولایتمدار که امروز بار دیگر دشمن را تحقیر کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در فضای مجازی نوشت: 

«آحاد ملت ایران در خجسته سالروز ولادت پناه و ولی‌نعمت‌شان، حضرت رضا (ع)، قیام کرده و بیعت‌شان را با نایب امام زمان (عج)، تجدید کردند. 

احسنت بر این ملت متحد و ولایتمدار که امروز بار دیگر دشمن را تحقیر کرد. پرچم ایران اسلامی، به سبب استقامت این مردم، امروز نه فقط در جغرافیا و پهنه خاکی کشورمان، بلکه در عمق جان و قلوب حق‌طلبان عالم برافراشته شده است.

همه این مواهب، به لطف و مدد سلطان خراسان است که جان‌ها به فدای او باد.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.