قدسی‌نژاد: مدال طلای واترپلو را به مردم ایران تقدیم می‌کنیم

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 08:27
سرمربی تیم ملی واترپلو ساحلی ایران گفت: بازیکنان با غیرت مثال‌زدنی توانستند تیم چین را شکست دهند و مدال طلا را به گردن آویزند و ما این مدال را به مردم تقدیم می‌کنیم.
بازی‌های آسیایی ساحلی؛ قدسی‌نژاد: مدال طلای واترپلو را به مردم ایران تقدیم می‌کنیم
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حمید قدسی‌نژاد، سرمربی تیم ملی واترپلو ساحلی کشورمان پس از قهرمانی تیمش در ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا، اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم مدال طلا را بگیریم. شرایط حضور در این مسابقات خیلی سخت بود و با شرایط بسیار دشواری به این رقابت‌ها آمدیم.
 
وی افزود: ما ۱۰ روز قبل از مسابقات در اینجا حاضر شدیم؛ از همه کسانی که باعث شدند زودتر در مکان مسابقات حاضر شویم، تشکر می‌کنم. بچه‌ها واقعاً زحمت کشیدند و هدف همه ما مدال طلا بود.
 
سرمربی تیم ملی درباره بازی فینال مقابل چین، گفت: چین تیم میزبان و همیشه رقیب ما بوده است. بچه‌ها با انگیزه بالا برای کسب مدال طلا توانستند این مسابقه را ببرند.
 
قدسی‌نژاد افزود: امیدواریم با گرفتن این مدال طلا، توانسته باشیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم. از همه کسانی که به ما کمک کردند تا در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و پرچم ایران را بالا ببریم، تشکر می‌کنم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.