سناتور آمریکایی: قبل از جنگ ترامپ، تنگه هرمز باز بود و بنزین ارزان بود

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 19:59
سناتور ایالت ویسکانسین با انتقاد از جنگ افروزی رئیس جمهور کشورش اعلام کرد: قبل از جنگ انتخابی ترامپ، تنگه هرمز کاملا باز بود، بنزین ارزان بود و نیروهای آمریکایی با هیچ تهدیدی مواجه نبودند.

به گزارش خبرآنلاین،« تیمی بالدوین» (Tammy Baldwin) سناتور دموکرات و منتخب مردم ایالت ویسکانسین در سنای آمریکا در پیامی در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: قبل از جنگ انتخابی ترامپ (تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران)، تنگه هرمز کاملا باز بود، بنزین ارزان بود و نیروهای آمریکایی با هیچ تهدید قریب‌ الوقوعی مواجه نبودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این سناتور آمریکایی ادامه داد: چه چیزی لازم است تا جمهوری‌خواهان از خواب بیدار شوند و این هرج و مرج را متوقف کنند؟ این وضعیت باید همین حالا پایان یابد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید