آغاز پرداخت ودیعه مسکن به آسیب‌دیدگان جنگ تا ۲ هفته آینده

عصر ایران سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 18:26
علیرضا زاکانی، شهردار تهران، از آغاز فرآیند پرداخت ودیعه مسکن به مالکان منازل آسیب‌دیده در جنگ تحمیلی سوم خبر داد. طبق اعلام وی، شهرداری تهران بازه‌ای دو هفته‌ای را برای تعیین تکلیف نهایی تمام خانوارهای آسیب‌دیده و ارائه خدمات حمایتی در نظر گرفته است.

شهردار تهران گفت: پرداخت ودیعه مسکن به مالکان منازل آسیب دیده تا 2 هفته آینده آغاز میشود.

به گزارش تسنیم، علیرضا زاکانی با اشاره به زمان پرداخت ودیعه مسکن واحدهای آسیب دیده در جنگ تحمیلی سوم، اظهار کرد: شهرداری تهران برای حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده در جریان جنگ رمضان، برنامه‌ای را برای پرداخت ودیعه مسکن و تأمین اقلام ضروری برای این خانواده‌ها آغاز کرده است. این کمک‌ها در قالب هدیه‌ای به مبلغ 400 میلیون تومان برای تأمین نیازهای اولیه منازل آسیب‌دیده در نظر گرفته شده است.

زاکانی افزود: پرداخت ودیعه دو مدل مختلف اجرا می‌شود؛ نخست، پیمانکارانی که مسئولیت ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب‌دیده را بر عهده دارند، خانه‌هایی را  اجاره کرده و اقلام مورد نیاز این خانوارها را تأمین می‌کنند. این فرایند تحت نظارت شهرداری و به‌منظور تضمین کیفیت انجام می‌شود و برخی از پیمانکاران از همین حالا کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مدل دوم، شهرداری از طریق مجموعه‌های خود تأمین میشود در حال حاضر، منطقه 4 تهران به‌عنوان نخستین منطقه برای این اقدام انتخاب شده و خدمات به خانواده‌های آسیب‌دیده در این منطقه آغاز شده است. شهرداری تهران برای تعیین تکلیف نهایی این خانوارها یک بازه زمانی دو هفته‌ای در نظر گرفته است. در این مدت، تمامی خانواده‌ها باید تکلیفشان مشخص شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.