توقیف محموله سوخت قاچاق

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 16:12
یک دستگاه تانکر گازوئیل قاچاق با تلاش ماموران انتظامی مستقر در شهرستان بندرعباس شناسایی و توقیف شد.

توقیف محموله سوخت قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سرهنگ علی‌اکبر مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی، حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی به بندرعباس به یک دستگاه کامیون کشنده تانکر مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی بعمل آمده از این کامیون مقدار ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

وی ارزش ریالی این محموله سوختی کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان مرتبط ۱۴ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و بهمراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرائم، تصریح کرد: از آنجایی که یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی مبارزه با کالای قاچاق و ارز است، پلیس بدون هیچ گونه چشم داشتی بصورت شبانه روز در این مسیر با اقتدار تلاش می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.