مخاطرات ناشی از برق گرفتگی در بوستان‌های جنوب پایتخت کاهش می‌یابد

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 10:22
مرحله اجرایی احصاء و نصب برجسب‌های ایمنی و هشدار دهنده پایه‌های روشنایی و انتقال برق در بوستان‌های منطقه ۱۸ آغاز شد. 

مخاطرات ناشی از برق گرفتگی در بوستان‌های جنوب پایتخت کاهش می‌یابدبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، طی این عملیات که به تازگی با محوریت سامانه مدیریت راهبری HSE در محلات ولیعصر جنوبی، صادقیه، شهید رجائی، یافت آباد شمالی، جنوبی و صاحب الزمان (عج) به اجرا گذاشته شده است، کارشناسان مربوطه با انجام بازدید‌های میدانی در بوستان‌ها، پس از شناسائی پایه‌های چراغ روشنائی و انتقال برق، برچسب‌های ایمنی و هشدار دهنده‌ای را برای آگاهی بخشی بیشتر به شهروندان و کاهش مخاطرات احتمالی نصب کردند.
برپایه این گزارش، فاز اجرائی احصاء و نصب برجسب‌های ایمنی و هشدار دهنده پایه‌های روشنائی و انتقال برق در بوستان‌های دیگر محلات نیز به تناوب در دستور کار مدیریت سامانه مدیریت راهبری HSE منطقه قرار دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.