ارسال پیامک دریافت اینترنت پرو برای یک گروه تازه

خبرآنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 19:46
در هفته اخیر پیامک دریافت اینترنت پرو برای مهندس‌ها هم ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، دو عضو سازمان نظام مهندسی در تهران و قزوین با تایید این خبر جزئیات بیشتری از آن در اختیار قرار دادند.

یک عضو نظام مهندسی تهران گفت: «از روز گذشته پیامک اینترنت پرو برای آن دسته از اعضا که پروانه نظام مهندسی دارند ارسال شده است که می‌توانند روی سیمکارت همراه اول اینترنت پرو دریافت کنند.»

بر اساس پیامک ارسال‌شده هزینه فعال‌سازی این اینترنت یک میلیون  و ۹۸۰ هزار تومان برای ۵۰ گیگابایت حجم اعلام شده است. به این مبلغ ۱۰ درصد هم بابت مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

همچنین، روابط عمومی سازمان نظام مهندسی قزوین نیز ارسال این پیامک‌ها به اعضا را تایید کرد و گفت: «از چهار روز پیش این پیامک را برای اعضای استان ارسال کردیم که اینترنت پرو را روی سیم‌کارت ایرانسل دریافت کنند.»

در روزهای اخیر به اعضای نظام پزشکی و دفاتر پیشخوان دولت هم پیامک کد دریافت اینترنت پرو ارسال شده بود.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.