دو نفر در محله جیحون تهران دستگیر شدند/ ماجرا چیست؟

خبرآنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 16:06
نیروهای عملیات ویژه پلیس اطلاعات با ورود به مخفیگاه دو فرد مسلح به قمه که قصد ارعاب شهروندان داشتند، آن‌ها را دستگیر کردند.

به گزارش خبرآنلاین،مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: نیروهای عملیات ویژه پلیس اطلاعات تهران با اقدامات دقیق اطلاعاتی و فنی، دو نفر از عاملان شرارت در محله جیحون را دستگیر کردند. بر اساس گزارش‌ها، این افراد با استفاده از قمه و اقدام به تخریب اموال عمومی، قصد ارعاب شهروندان و اعمال فشار بر افرادی که با آن‌ها خصومت داشته‌اند را داشتند.

مهر در خبری نوشت:پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از قهوه‌خانه‌های محل، ماموران با بهره‌گیری از اصل غافلگیری وارد عمل شدند. متهمان در برابر ماموران مقاومت کرده و تلاش کردند از محل متواری شوند، اما با تصمیم قاطع و شلیک ماموران ، هر دو فرد شرور دستگیر شدند و تحت کنترل قرار گرفتند.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: هیچ‌گونه جایگاهی برای اراذل و اوباش در جامعه وجود ندارد و پلیس با قاطعیت با هرگونه شرارت برخورد خواهد کرد. شهروندان در صورت مشاهده رفتارهای مجرمانه، در اطلاع‌رسانی به موقع همکاری کنند تا امنیت محله ها تضمین شود.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.