ضارب محیط‌بان پارک ملی دز دستگیر شد

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 11:57
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان از دستگیری ضارب محیط‌بان پارک ملی دز خبر داد و اعلام کرد که پرونده این حادثه برای بررسی‌های تخصصی به پزشکی قانونی ارجاع شده است.

ضارب محیط‌بان پارک ملی دز دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما محمدجواد اشرفی با تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته محمد اسماعیلی، محیط‌بان استان خوزستان، در برخورد با متخلفان چوب‌بر دچار آسیب شدید شد.

محیط‌بانان پارک ملی دز هنگام گشت در جنگل‌های باقر و عبدعون با دو متخلفی مواجه شدند که در حال قطع درخت بودند. اسماعیلی پس از تذکر و جلوگیری از ادامه تخلف، مورد حمله قرار گرفت و متخلفان با اره موتوری او را از ناحیه بازوی راست مجروح کردند.

به گفته اشرفی، یگان حفاظت پارک ملی دز پس از تعقیب و گریز* موفق به دستگیری یکی از متخلفان به همراه موتورسیکلت و اره موتوری شد. فرد دستگیرشده تحویل کلانتری شد و متخلف دوم نیز شناسایی و برای پیگیری‌های قضایی معرفی شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان درباره وضعیت درمانی محیط‌بان مجروح توضیح داد: اسماعیلی بلافاصله به بیمارستان منتقل و سپس برای جراحی توسط متخصص ارتوپدی تحت درمان قرار گرفت. وی اکنون در وضعیت مساعد قرار دارد و برای ادامه روند پیگیری پرونده، به اداره و پزشکی قانونی مراجعه کرده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.