اسکان اضطراری در مراکز آموزش و پرورش ادامه دارد

رکنا شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 17:01
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تداوم طرح اسکان اضطراری، گفت: در زمان جنگ بیش از ۱۱۰ هزار مراجعه‌کننده از خدمات مراکز رفاهی آموزش و پرورش بهره‌مند شدند اما با توجه به شرایط موجود (آتش‌بس) روند حضور مراجعه‌کنندگان کاهشی است؛ هرچند کماکان مراکز رفاهی این وزارتخانه آمادگی دارند تا در صورت حضور مراجعه‌کنندگان به آنان خدمات ارائه دهند.
اسکان اضطراری در مراکز آموزش و پرورش ادامه دارد

به گزراش رکنا،  فردین یاوری  اظهار کرد: ۱۰هزار و ۱۸۷ خانوار شامل ۳۹ هزار و ۱۰۲ نفر از ابتدای جنگ در تاریخ نهم اسفند ۱۴۰۴ تا روز جمعه ۲۸ فرودین ۱۴۰۵ از خدمات رفاهی و اسکان اضطراری آموزش و پرورش بهره‌مند شدند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از روز جمعه ۲۸ فرودین تا روز گذشته جمعه چهارم اردیبهشت، هزار و ۶۱۶ خانوار شامل ۵ هزار و ۸۱۸ نفر از مراکز اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند.

به گفته یاوری؛ اسکان فرهنگیان رایگان است و برای سایر اقشار با تایید نهادهای مسئول هیچ هزینه‌ای از آنان اخذ نمی‌شود اما با توجه اقدامات شهرداری‌ در خصوص اسکان اضطراری در زمان جنگ به شهروندان، مراجعات عمومی به مراکز اسکان فرهنگیان کم است.

وی درباره اجرای طرح اسکان سفرهای تابستانی گفت: وزارت آموزش و پرورش با توجه به وجود ۴۵ مرکز رفاهی (شامل ۱۸ هزار تخت) و ۹ هزار واحد آموزشی در سراسر کشور آمادگی دارد تا در طرح اسکان تابستانه خدماتی را به همکاران و مردم ارائه دهد.

 

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.