اعلام زمان جدید تخلیه وسایل دانشجویان خوابگاهی دانشگاه الزهرا

عصر ایران شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 16:26
اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه الزهرا(س) در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت مراجعه دانشجویان برای جمع‌آوری وسایل شخصی خبر داد. طبق این برنامه، دانشجویان واجد شرایط می‌توانند در بازه زمانی تعیین‌شده در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵، جهت تحویل اقلام خود به اتاق‌های خوابگاهی مراجعه کنند.

 دانشجویان الزهرا از فردا می‌توانند با مراجعه به خوابگاه‌ها نسبت به جمع‌آوری وسایل شخصی خود اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، اداره امور خوابگاه‌های معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) طی اطلاعیه‌ای از تمدید زمان مراجعه دانشجویان برای برداشتن وسایل شخصی خود از خوابگاه‌ها خبر داد.

در این اطلاعیه با اشاره به درخواست‌های مکرر دانشجویان برای تمدید مهلت برداشت وسایل شخصی آمده است:

در صورت پایدار بودن شرایط، دانشجویان می‌توانند از فردا یکشنبه 6 اردیبهشت 1405 تا سه‌شنبه، 8 اردیبهشت 1405 در بازه زمانی ساعت 08:00 تا 13:00 به خوابگاه‌های خود مراجعه کرده و وسایل‌شان را تحویل بگیرند.

اداره امور خوابگاه‌ها تأکید کرده است با توجه به شرایط فعلی، امکان اسکان در خوابگاه تحت هیچ شرایطی وجود ندارد و دانشجویان باید پس از برداشتن وسایل خود، بلافاصله محل را ترک کرده و به محل سکونت اصلی خود بازگردند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.