جزئیات دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان

الف شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 15:46
وزیر امور خارجه ایران از مساعی جمیله و تلاش‌های ارزشمند دولت پاکستان به‌ویژه فرمانده ارتش پاکستان برای برقراری آتش‌بس و خاتمه جنگ قدردانی کرد و دیدگاه‌ها و ملاحظات کشورمان در این خصوص را تبیین کرد.

به گزارش ایسنا، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای تبادل‌نظر با مقام‌های ارشد پاکستان به اسلام‌آباد سفر کرده است، صبح امروز شنبه با فیلد مارشال «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، پیرامون آخرین تحولات مرتبط با آتش‌بس و خاتمه جنگ تحمیلی آمریکا-رژیم صهیونیستی علیه ایران و همکاری برای تقویت صلح و ثبات در منطقه‌ غرب آسیا بحث و تبادل‌نظر شد.

در این دیدار، وزیر امور خارجه کشورمان از مساعی جمیله و تلاش‌های ارزشمند دولت پاکستان به‌ویژه فیلد مارشال عاصم منیر برای برقراری آتش‌بس و خاتمه جنگ قدردانی کرده و دیدگاه‌ها و ملاحظات کشورمان در این خصوص را تبیین کرد.

فرمانده ارتش پاکستان ضمن قدردانی از اعتماد ایران به پاکستان به‌عنوان کشور همسایه و مسلمان جهت کمک به پیشبرد روند دیپلماتیک، آمادگی این کشور را برای تداوم تلاش‌های میانجیگرانه پاکستان تا حصول نتیجه اعلام کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.