سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: در سفر وزیر امور خارجه به پاکستان هیچ دیداری بین ایران و آمریکا برنامهریزی نشده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در فضای مجازی، ضمن اشاره به سفر وزير امور خارجه و هیئت همراه به اسلامآباد نوشت: در این سفر، دکتر عراقچی با مقامات عالیرتبه پاکستانی درباره تلاشهای میانجیگرانه و مساعی جمیله آنها برای پایان دادن به جنگ تجاوزکارانه تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی و برقراری صلح در منطقه رایزنی خواهد کرد.
آقای عراقچی تاکید کرد: هیچ دیداری بین ایران و آمریکا برنامه ریزی نشده و نظرها و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران به طرف پاکستانی منعکس میشود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.