نخست وزیر کانادا: ما از آمریکا دستورالعمل نمی‌گیریم

صدا و سیما جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 11:41
مارک کارنی، نخست‌وزیر کانادا گفت: هر مذاکره‌ای دو طرف دارد. ما اینجا ننشسته‌ایم که هرچه آمریکا گفت یادداشت برداریم، و بگوییم قبول و از ایالات متحده دستورالعمل بگیریم.

یه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ خبرنگار کانادایی از مارک کارنی نخست وزیر کشورش درباره مذاکرات تجاری با آمریکا پرسید و گفت: فکر می‌کنم آنچه مایه سردرگمی می‌شود این است که آمریکایی‌ها می‌گویند قرار نیست واقعاً مذاکره کنیم. ما آنچه را دوست داریم کانادا انجام دهد را مشخص می‌کنیم و کانادا انتظاراتمان را برآورده..

مارک کارنی، نخست‌وزیر کانادا در پاسخ گفت: مذاکره یک موضع است. ببینید، هر مذاکره‌ای دو طرف دارد. ما اینجا ننشسته‌ایم که هرچه گفتند یادداشت برداریم و بگوییم قبول و از ایالات متحده دستورالعمل بگیریم. ما موضع آنها را می‌فهمیم. می‌فهمیم چه زمانی به نفع کاناداست و چه زمانی به نفع مشترک ماست که با هم قوی‌تر باشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.