تنظیم صنعت دفاعی کشور با یک پیمان امنیت دستهجمعی منطقهایِ متضمن امنیت پایدار برای ایران و تمام همسایگان را به طور علنی و به صورتی که تمام جهان از ان آگاه شوند، به آمریکا پیشنهاد میدادم.
احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر من به جای تصمیمگیران کشور بودم؛
چشمپوشی از غنیسازی در مقابل لغو صفر تا صد تحریمها.
کمک به گروههای همسو در منطقه برای زمینگذاشتن سلاح در مقابل پایان اشغال کرانهٔ باختری و بیتالمقدس شرقی و بازگشت اسرائیل به مرزهای ژوئن 1967 در همهٔ جبههها.
تنظیم صنعت دفاعی کشور با یک پیمان امنیت دستهجمعی منطقهایِ متضمن امنیت پایدار برای ایران و تمام همسایگان را به طور علنی و به صورتی که تمام جهان از ان آگاه شوند، به آمریکا پیشنهاد میدادم.
گرچه مطمئنم که دولت ترامپ و بخصوص دولت نتانیاهو این پیشنهاد را به هیچوجه نمیپذیرند اما خاصیتش این است که رد این پیشنهاد هر دوی آنها را چه در صحنهٔ چهانی و چه در جامعهٔ خودشان رسوا و منزوی خواهد کرد و بهانههای آنان برای حمله به ایران را به طور مطلق ابطال خواهد ساخت.
اما چه کنم که من تصمیمگیر نیستم!
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.