رئیس جمهور از ندا سلیمی پرستار فداکار تشکر کرد

صدا و سیما پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 15:00
رئیس جمهور در پیامی از ندا سلیمی پرستار فداکاری که سه نوزاد را در تجاوز ائتلاف آمریکایی - صهیونی به یک بیمارستان در تهران نجات داد، تشکر کرد.

رئیس جمهور از ندا سلیمی پرستار فداکار تشکر کرد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مسعود پزشکیان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با بازنشر فیلم مربوط به نجات نوزادان توسط این پرستار فداکار نوشت: آنچه در تصاویر برخی دوربین‌های مدار بسته ثبت می‌شود تنها گوشه ناچیزی از جانفشانی‌ها و فداکاری‌های فرزندان عزیز ایران است.

وی افزود: دختر عزیزم ندا سلیمی از شما و همه آنان که جانانه پای کار ایران ایستاده‌اند تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور از ندا سلیمی پرستار فداکار تشکر کرد

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.