سید حسن خمینی: دست و بازوی پاسداران را باید بوسید

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 21:41
سید حسن خمینی در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دست و بازوی پاسداران را باید بوسید که حافظ حمیّت و عزت ایران و اسلام بوده و هستند.

سید حسن خمینی: دست و بازوی پاسداران را باید بوسید

یادگار امام به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور تدبیر امام راحل عظیم‌الشأن (س) است. تدبیری که امروز و بعد از پیروزی فرزندان مردم ایران بعد از شهادت رهبر عزیزشان در جنگ تحمیلی رمضان، ما را بیشتر با ارزش خود آشنا می‌کند. فرمایش امام خمینی که روزی فرموده بود «ای کاش من هم یک پاسدار بودم»، امروز با ثبت نام حدود ۳۰ ملیون جان‌فدا معنی و مفهوم دیگری یافته است. دست و بازوی پاسداران را باید بوسید که حافظ حمیّت و عزت ایران و اسلام بوده و هستند و از خدای متعال برای شهیدان این سرزمین علو درجات را آرزو داریم.

سید حسن خمینی

۱۴۰۵/۲/۲

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.