تهران با تهدید وارد مذاکره نمی‌شود

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 15:52
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، تاکید کرد ایران تحت فشار، تهدید و رویکرد‌های مبتنی بر زور، وارد هیچگونه مذاکره‌ای نخواهد شد.

تهران تحت تهدید وارد مذاکره نمی‌شود

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، سفیر ایران در پاکستان با اشاره به تحولات مرتبط با گفت‌و‌گو‌های احتمالی میان ایران و آمریکا در اسلام‌آباد، اظهار داشت: «این یک حقیقت شناخته شده است که کشوری با تمدن بزرگ، هرگز تحت تهدید و فشار مذاکره نمی‌کند».

امیری مقدم این رویکرد جمهوری اسلامی ایران را دارای پایه‌های اصولی، اسلامی و اعتقادی دانست.

سفیر ایران همچنین تصریح کرد: تهران انتظار دارد طرف مقابل این واقعیت را درک کند و از رویکرد‌های مبتنی بر فشار فاصله بگیرد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که برگزاری دور دوم مذاکرات در اسلام‌آباد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و گزارش‌های متفاوتی درباره زمان و سطح این گفت‌و‌گو‌ها منتشر شده است.

مقامات ایرانی از جمله «محمد باقر قالیباف» که در دور اول مذاکرات حضور داشته اند، اعلام کردند: در صورت ادامه رویکرد تهدید آمریکا برای ارائه کارت‌های جدید خود در میدان جنگ کاملا آماده هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.